Friday, May 29, 2009

KONVO

Rakan Sekelas - Msc. Information Management

5 comments:

Azian said...

wei...ini sahaja ke gambau konvo hang.... pic ngan family semua??

Oliver K. said...

Tahniah kepada anda. Anda telah mencapai tahap "self-actualisation" seperti yang telah dipersembahkan didalam teori Maslow. Namun demikian, adalah sewajarnya anda mencapai tahap PHD selepas ini untuk memenuhi tahap "self-actualisation" seterusnya. Dengan itu, sekali lagi saya mengucapkan beribu-ribu tahniah diatas kejayaan anda. Saya amat bangga dengan anda sebagai mentor dan juga rakan sekerja saya. Dan sebelum saya ditendang dipunggung, saya mengakhiri kata-kata dengan "you are always in my heart" dan "i love you" bak kata hubungan kami bagaikan isi dengan kuku.

(Mr. Amir, think I could probably be a BM teacher? hahahah)

Amier said...

To azian: ada lg malas nak upload
To oliver : your BM (A+) boleh dah jadi cikgu bahasa melayu di SRJKC (Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan Cina), Tq oliver

YilingL said...

Congrats Mr Amir! Truly an inspiration to all :-)

Amier said...

Hai Yiling. Thank You.