Sunday, March 15, 2009

Hobi

Dah hampir sebulan nampaknya aku tidak poskan sebarang cerita di blog ini, bukan apa cuma buat masa sekarang aku terlalu obses dengan hobi baru . Bila ada masa terluang aku lebih senang menghabiskan masa melayari forum & blog tentang photography. Banyak yang perlu aku tahu tentang teknik, gedjet untuk menghasilkan gambar yang baik. Lensa baru Sigma 70-300mm DG pun dah beli. Seronok sekali dengan kapasitinya yang mampu mengambil gambar dari jarak jauh. Travel beg untuk camera dan 2 lensa pun dah dibeli. Kualitinya bolehlah tahan dengan harga yang dikategorikan berpatutan.

4 comments:

YilingL said...

mr amir! apa khabar!! wooo u beli sony model yang mana? mine is alpha 300!! jom kita ber-sony!

Amier said...

hai Yiling, saya sihat & baik sahaja, mine A200, jom kita ber sony alphanatic.

Anonymous said...

Salam.. Abg amir ape khabar?? Lama tak bertandang ke blog abg amir..he3.
Ada masa dtg le jenguk kami di sini.hik2.
Bestnye org dah bekerja. Hobi mahal2.hu2

Amier said...

Hai Phoora,baik sihat sejahtera. ok buatlah gathering kat UITM, boleh la kami datang.